عید نوروز بر شما مبارک
 
درباره وبلاگ


خدا یا آن گونه زنده ام بدار که نشکند دلی از زنده بودنم،و ان گونه بمیرانم که به وجد نیاید کسی از نبودنم ________ _______ ______ _____ ____ بی انتهــــــــــــــــــــــــــــــــاتــریــــن
بــــی انـتــهــاتــریــن
عــبــرتـــــــــــــــ

قطرات باران,زیباترین,قطره

با سلام به تمام دوستان عزیزم که لطف کردن و در این مدت من رو تحمل نمودن و با حضور گرم و نظرات ارزشمند خودشون به من افتخار دادن. من هم به نوبه خودم به شما دوستان عزیزم عید باستانی نوروز را تبریک می گم.

لبتون خندون،دلتون شاد،سرتون سلامت

دو قدم مانده به خنديدن برگ

      يک نفس مانده به ذوق گل سرخ

           چشم در چشم بهاري ديگر....

               تحفه اي يافت نکردم که کنم هديه تان

                    يک سبد عاطفه دارم همه ارزاني تان!



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







 
 
نویسندگان
پیوندها
آخرین مطالب